4l växellådsolja atf dexron vi, bilar med gm hydraulisk växellåda från 2006.gmn 10060.

644kr
Hemleverans 3-4 arbetsdagar
LÄGG I VARUKORG
Produktens ID: 395739
Kod: 036 308*1211105-004-01-999
Märke: RAVENOL
https://i.ak24.ee/mf/medium/ravenol.jpg

SPECIFIKATIONER
DEXRON®-VI
ERFÜLLT DIE SPEZIFIKATION GMN 10060
FÖRBEREDELSE
Syntetisk
TYPGODKÄNNANDEN
ALLMÄNNA motorer LIZENZ-NR. J-60331
MB GODKÄNNANDE 236,41
REKOMMENDATIONER
BMW 83220397114
BMW 83222167720
GM1940184
GM93165414
RAVENOL ATF DEXRON VI är en automatisk växellådsolja ATF baserad på den senaste tekniken av HC / HT hydrauliska krackningsoljor och godkänd av General Motors för användning i fordon med automatisk växellåda. På grund av den speciella formuleringen är hållbarheten dubbelt så hög som en jämförbar ATF-olja.
RAVENOL ATF DEXRON VI uppfyller General Motors transmissionsoljespecifikationer för alla hydrauliska - automatiska fordon från 2006 och framåt.
DEXRON® VI är ett registrerat varumärke som tillhör General Motors Corporation.
Anteckningar om ansökningar
RAVENOL ATF Dexron VI rekommenderas för alla 2006 och senare GM-fordon med hydraulisk - automatisk växellåda.
RAVENOL ATF Dexron VI är helt kompatibel med DEXRON III (H), III och IIE applikationer nedan. Följ rekommendationerna i ditt fordons instruktionsbok.
Egenskaper
RAVENOL ATF Dexron VI erbjuder:
fenomenal motståndskraft mot smörjmedelsfel under svåra driftsförhållanden
längre oljelivslängd, förlänger transmissionens livslängd, ger längre växlingar
Fenomenal motståndskraft hos oljefläckar och uppbyggnad av avlagringar
mycket bättre oxidationsbeständighet och termisk stabilitet än DEXRON III (H) ATF
utmärkt korrosionsskydd, mycket bättre skumbeständighet för smidig växling också
som lägre korrosion av lager, hylsor och kugghjul
utmärkt flödesbeteende vid låga temperaturer
kontinuerlig kopplingsfunktion, optimerade friktionskoefficienter
undvika kopplingsslipning på grund av moduleringens rotationskonvertering
längre olja och kopplingshållbarhet, ger mjuk växling vid låga temperaturer
mycket bättre bränsleekonomi och vridmomentöverföring än DEXRON III (H) ATF
bättre skjuvstabilitet